vineri, 25 februarie 2011

fallulah

de la britannica încoace ascult online radioparadise. nu pentru că mi-aș dori să ajung cumva în cel mai plictisitor loc de după moarte (ce vorbă poate fi asta, după moarte, de parcă moartea ar ține și ea acolo, fo câteva zile sau luni), ci pentru că pur și simplu dau muzică super. acum șase ani la britannica îi ascultam toată ziua de muncă, apoi întors acasă iarăși, acum aici, la altă casă la fel, la cabinet așijderea. și, uite așa, scotocind în dinții unui irlandez mi-a intrat în ureche o piesă. am aruncat cu coada ochiului pe monitorul meu. Fallulah-Give Us a Little Love. ochei, altă necunoscută care iese cu o piesă faină apoi dispare. oricum am scotocit după ea pe wikipedia înainte de a da jos aaceu de pe aitiuns. numele ei adevărat este maria apetrei. tată român, mamă daneză. hopaaaa, îmi spun, uite că și românii mai.... asta ca să mă contrazică puțin. oricum piesa este de top...

cam atât

Niciun comentariu: