vineri, 11 iunie 2010

Cahir Linn

A trecut o lună de când am schimbat lumea. Iată ce văd uneori din fereastra-uşă cât peretele, din spatele apartamentului.

Prima dată, am văzut asta....















A doua zi, aş fi putut vedea asta....
















pentru ca seara soarele să privească rătăcit înapoi....
















Nu foarte rar, ai putea vedea asta dacă ai fi aici...
















Acum o lună, am primit botezul Irlandei de cum am coborât din avion, la Dublin. O ploaie caldă, în şuvoaie, de bun venit.

Peste golf, este "republica". Precedentul locatar mi-a lăsat cadou un binoclu Bresser cu care urmăresc ce se întâmplă "dincolo". Păsări de mare, pescăruşi, seara se aciueşte o egretă ce culege peştişorii de printre alge. Aerul de mare cu tonul iodat al algelor, se îmbină cu cel tare al munţilor Mourne din spatele casei. O codobatură vânează muşte pe gazon, stau şi mă prăjesc la soare şi beau un pahar de cidru. Este prima oară când beau cidru. Se potriveşte perfect cu peisajul dimprejurul meu. Codobatura mă priveşte curioasă apoi continuă vânătoarea... Vase vin de către Warrenpoint sau Newry iar sâmbăta şi duminica, golful se umple de yole, yachturi, windsurfere.















La reflux, oameni şi câini se scot reciproc la plimbare pe mal. Un border-collie (câinele emblemă al Irlandei plină de turme de oi) se bălăceşte la nesfârşit în apa curată.









Niciun comentariu: